Bloggtema v 11

Den här gången är det Goddess som valt tema och hon vill veta vilken favoritfärg alla har.
Mitt självklara svar på denna fråga är: RÖTT! Jag älskar röda läppstift och röda läppglans och målar hellre en fin röd mun till en basic svart mascara än öser på trikolorens färger på ögonen och låter munnen vara neutral. För mig är röda läppstift själva ursprungssminket och jag kan aldrig få nog av röda läppar.

real-red-2.jpg

Såhär tycker andra bloggare i nätverket:

Vanity, som förut kallade sin blogg Be´a´uty, älskar rosa så mycket att hon t o m stylat om sin blogg till förmån för denna färg.
Rosa är också färgen framför andra för P´ssion och Make it up.
Vacker och Underbar
gillar mörkblå och mörkbrun.
Lipglossbitch återkommer ständigt till lila, även om hon älskar att leka med alla möjliga färger.
SantaCarolina väljer vitt och turkos.
Sminkans självklara val är svart, vilket är min andra favvofärg.
Sminkjante går på min linje – bra smak.😉
EyeOnBeauty gillar brunt.
Fåfängan håller med Bitchen.

Kommentera

