Semester!

Bloggen har blivit lidande det senaste, det händer massa saker i livet just nu så jag hinner knappt med att snacka smink – sannerligen illa! Imorgon bitti drar jag iaf äntligen på en efterlängtad semester då jag bara ska ligga under ett parasoll och läsa och lösa korsord, dricka lite iskalla gintonics och guppa i det vackra havet. Lycka!

Kommer tillbaks nästa torsdag, förhoppningsvis med massa taxfree i beredskap. Det FAFI-läppstift jag beställde från Ebay häromdagen postades igår och borde ha kommit tills dess att jag återvänt, så en recension och bilder på det kommer definitivt! Det är för övrigt färgen Hot n sexy som väntas… Tills dess får alla läsare ha en riktigt bra vecka, skriv gärna kommentarer till inläggen och tipsa om favoriter!

9 responses to “Semester!

  1. Åh, ha det så bra. Koppla av riktigt nu.🙂
    Från vem beställde du läppstiftet?

  2. Åh vad underbart, sitter och väntar på min underbara vinst.
    Ha nu en jätteskön semester och rapportera tillbaka med lite sol och skönet. Kram!🙂

  3. Ha det så jättegott! /Kram Helena

  4. Mia: Tack!:D Jag beställde av rio5743, seriös och jättetrevlig säljare.:)

    Beauty: Jag postade ditt jättepaket idag! Har haft så mkt omkring mig så jag har glömt av allt annat! Sårri att du fått vänta, men jag hoppas du får det imorron eller övermorron – spana efter ett grönt paket.:)

    LGB: Tack tjejen!:D

  5. oh! själv får jag hem Fun ‘n’ sexy om några dagar!:D

  6. hehe! ja en sminkmaskin vore bra trötta mornar.. men tänk då skulle ju vi sminkgalna inte få pilla på alla underbara penslar, stryka med fingrarna över skuggor som känns som sammet! åhå!! hihi!🙂

  7. Å så härligt. Ha en underbar semmester:) Kram

  8. Hej! Kika in på nätverksforumet på pret-ty, det finns en tråd där som jag vill att alla medlemmar läser och deltar i. /Helena

  9. Ha det så underbart skönt! När du kommer hem är vi lite närmre våren…

Kommentera

