Ny favvo

Att MAC har bra ögonskuggor vet nog de flesta sminknördar, men deras färgskala och sortiment är ju så enormt att man inte har en chans att ha pejl på eller köpa alla färger. Mitt senaste tillskott till MAC-familjen i min samling är hursomhelst Crystal avalanche som är precis den färg jag letat efter i flera år(!). En skimrande, men inte glittrande, kall vit nyans som passar både att ha ensam eller som highlighter och som funkar med de flesta andra färger. Vitt kan ha många olika skiftningar och nyanser så det är inte lätt att hitta rätt, men nu har jag äntligen funnit den rätta. Ett hett tips till alla andra som är ute efter en kall, vit ögonskugga med frostig skimrande finish men som ändå funkar som en allround-skugga. Den är mer silvrig än vaniljig och påminner om pigmentet Frost. En klar favvo!

crystal-avalanche.jpg
145 kronor

crystal-avalanche-small.jpg
Silversnövitskimrandefrostig liksom…

9 responses to “Ny favvo

  1. Den såg riktigt snygg ut! jag gillar ju Frost, så det kan ju vara något för mig kanske. Men det är inte ofta jag använder vit ögonskugga. Min favorit hittills är från Tigi. En vit skugga med skimmer i som också är täckande. Men den där såg ju ännu bättre ut!

  2. Sminkan: Den ÄR verkligen snygg! Nu har jag iofs svårt att tro att du inte har minst en skugga i den här nyansen, men man kan väl aldrig få för många.;) Skulle du förresten vilja ha det där nagellacket jag fick av Satine häromdagen?

  3. Underbar nyans!!!
    Älskar vita skuggor!!

  4. Wow vilken färg, var ju helt underbar! Där gjorde du ett kap.🙂

  5. Å den där vill jag ha, supersnygg:)

  6. Den ser riktigt fin ut.🙂
    Supersnygg som highlighter skulle jag tro.

  7. Jean: Visst är det läckert!:D

    Beauty: Den finns i ordinarie sortimentet, så du kan göra ett kap du med.;)

    Kristina: Något att önska i påskägget kanske?;)

    Fåfängan: Absolut! Mycket användbar.:)

  8. Jag vill ha alla nagellack!!! Vad vill du ha då?
    Maila mig på sminkan_@hotmail.com elleer PM:a så fixar vi något. Jag sticker från stan ett tag, sportlov du vet, men det är ju bara en vecka. Sen kan jag skicka grejer!

Kommentera

