Fuchsia

Jag är som bekant besatt av röda läppstift och har fler än jag kan använda, men rosa nyanser är något som inte fallit mig på läppen (alla skrattar NU). Ljusrosa, nuderosa, bebisrosa, karamellrosa etc är färger som jag inte tycker ger nån riktig oumpf i mitt ansikte. Nu har jag dock insett att den perfekta kompromissen mellan rött och rosa är fuchsia! Jakten på fuchsiafärgade gloss och stift pågår därför för fullt och jag letar med ljus och lykta efter Den perfekta färgen & konstistensen. Just nu ligger Diors Optic fuchsia bra till. För 144 kronor exkl.rabatt får man hem ett superläckert stift i en attackknallig färg, att själva läppstiftet håller en bra kvalitet vet jag sedan tidigare, men färger återstår att kolla in… Får se om jag klicketeklickar hem ett exemplar eller om det får vänta tills det är dags för taxfree-shopping nästa vecka.

Väntar på att bli hemklickad från Strawberrynet .

4 responses to “Fuchsia

  1. Åh, skulle också jag vilja ha!!🙂

  2. Jag är för feg för rosa läppar. Det är kanonsnyggt på andra:)

  3. Hehehe…på läppen… ;D

    Wow, så läckert! Det här var ju bara föör snyggt!

  4. Måste bara tacka dig för tipset för ett tag sedan om läppgloss från Strawberry – HR i två färger. Jag köpte det i rosa med silver på andra sidna och det är alldeles bedårande! Jag har massor av gloss, men detta är en färg jag letat efter länge och aldrig riktigt fått till… Tack, snälla du!!

Kommentera

