The winner takes it all!

Jag bad min kompis Mattias välja ett av namnen på tjejerna som bidragit med sina samlingar och han valde…. Sofia! Fanfarer, konfetti och små duvor – Sofia är vinnaren i skönhetens lotteri! 😉 Maila mig din adress Sofia, så kommer vinsten med posten.

vinst.jpg

Schampo, balsam & hårkur från Schwarzkopf, Shower gel från Philosophy, läppstift i min favvofärg rött från Yves Rocher (den jag recenserade häromsistens), nagelstärkare från Mavala, läppglans, ögonskugga & necessär från Face Sthlm, tio ögonskuggor i sample size från Everyday minerals samt lite annat smått och gott. Hoppas Sofia bli glad!

3 responses to “The winner takes it all!

  1. Åh, vilken fin vinst. Grattis till Sofia!!

  2. Det var riktigt fina saker! Grattis Sofia 🙂

  3. Nej men nu höll jag på att ramla av från stolen! 😀 Nyp mig!
    AAAAAAAHHHHH (lyckorskrik) fanfarer och små duvor flyger över mig. Nu har och gjort en tjej ÖVERLYCKLIG!
    Jag mejlar meddedsamma. Tusen kramar!

Kommentera

