Beautybag

Nu har första utskicket av Beautybag kommit hem till mig och jag är nöjd. På hemsidan står det att produkterna är värda 4 ggr så mycket som man betalar för dem (299 kr), vilket jag betvivlar, men bortsett från det är det mycket man får för pengarna. Innehåller i påsarna varierar lite, det här innehöll i alla fall min:

  • Sukí – Lemongrass cleanser, 50 g burk (den man får med i rese-/provapå-kitet)
  • Toni & Guy – Texture paste Full size
  • Toni & Guy – Rapid response leave-in conditioner 75ml
  • Toni & Guy – Iron-it heat defence spray 75ml
  • True Look – Day cream Full size
  • Margarita Bloom – Creamy hot cocoa sugar scrub 30 g burk
  • Dresdner Essenze – Paradise garden badpulver Full size
  • Barry M – Dazzle dust Full size
  • Mine – Eyeshadow i Kakao Sample size (referens: samma storlek som Everyday minerals samples)
  • CCS – Oliva Lip care with shine Full size
  • CCS – Oliva Body butter Full size
  • Yves Rocher – Extensium mascara Full size
  • 4 provpåsar på LdB-krämer för kroppen
  • 4 provpåsar från Sukí på hudvård

– – –
Det kom en hel del frågor om storleken på förpackningarna, så jag har uppdaterat listan nu.🙂

    9 responses to “Beautybag

    1. vad kul! kan du inte fota allting sen🙂

    2. Det låter roligt? Vad är det för storlek på förpackningarna egentligen?

    3. Hej!
      Tror faktiskt inte att det e så långt ifrån att de är värda 4ggr så mycket. Ansiktskrämen kostar 465 kr för dagkrämen. Sen e ju maskaran från YR angiven till 159 kr. Men på YR är det sällan man betalar fullpris. Är ju en väldigt kul överaskning även om man inte använder allt i den🙂

    4. Är det fullsize på allt? (förutom provpåsarna då)

    5. ooh lite blev det iaf! sjukt bra blogg, älskar att du ger tips

    6. Hiba: Ja, det var inte så illa faktiskt!:) Funderar du på att anmäla dig till nästa Beautybag?
      Kul att du gillar mina tips!:)

    7. Undrar om det bara är bloggerskorna som får så stora förpackningar av vissa produkter? Har annars svårt att se hur de får det att gå runt, är det som de skriver och det verkar, att produkterna är värda 4 gånger mer verkar det enligt mig som en knivig ekvation

    8. Det står iofs att den är värd minst det dubbla, inte fyra gånger 299. Så jag är mer än nöjd. Nu lät jag som en surgumma, men ville ändå tala om.

    9. Veronika: Mja, det där stämmer inte. På hemsidan eller om det var i ett mail jag fick inför utskicket av senaste påsen skrev de att de var så nöjda över att ha fått ihop en BB som var värd nästan 4 ggr så mycket. Så det så.:P

    Kommentera

