Nyshoppat

Jag har varit inne på MAD Minerals hemsida och klickat ner varor i korgen jag vet inte hur många gånger den senaste tiden. Och när de nu har 15% rabatt på hela sortimentet var det helt omöjligt att motstå att beställa hem lite nya saker. Den här gången blev det:

  • Mineral eyeshadow/liner sealant
  • 7200
  • Blackberry
  • Black cherry
  • Berry spice
  • Paranoid
  • Sultry café
  • Solitude
  • Honey pearl

Nu ska jag bara hålla mig från att klicka hem Beauty blendern från Accessora nu när de har fri frakt… host, harkel.

5 responses to “Nyshoppat

  1. Det kan bli farligt (och dyrt) när fingrarna får klicka loss..😉

  2. Mmm, sitter och funderar på detta jag med!🙂

  3. Jag är också väldigt sugen på att beställa. Men en liten beställning isf. Bara tre ögonskuggor🙂 Men känner mig dumsnål just nu.

  4. Maria: Ack ja…;)

    Fåfängan: Heja på!:P

    Pssion: En liten beställning räcker långt.:D

  5. Paranoid är en skitsnygg skugga =)

Kommentera

