Sminksamling 9

Den nionde sminksamlingen tillhör Tina. Om hennes samling vet jag inte mer än vad bilderna visar, men de visar å andra sidan desto mer… Jag låter bilderna tala, håll till godo. Tack för bilderna, Tina!

ogon.jpg
En låda full med allsköns smink för ögonpartiet.

mun.jpg
En låda för munnen måste man ju också ha.

badrumsskap.jpg
Badrumsskåpet med vardagsgrejerna. 

mix.jpg
 En korg med allsköns godbitar.

garre.jpg
Ett reservlager måste varje skönhetsnörd ha. 

7 responses to “Sminksamling 9

  1. Åh, jag är grymt avis på din lilla principessasamling…

  2. Ahh! Smart att ha ögon och läppar var för sig sådär! MissSPOCK loooove!🙂

  3. Åh, jag vill botanisera i de där väskorna! Härlig samling

  4. O wow vilken samling:)

  5. Åh vad fina sminklådor! vet du vart dom är köpta?

  6. Lådorna är köpta på Jula. 349 kronor…de är hur bra som helst🙂
    Å Jean det var tack vare dej som kunde fynda principessa grejerna på ASOS när det var rea…hihi

  7. Oh satan i gatan, Tina! Vad avis jag är nu då!

Kommentera

