Paket!

Få saker är lika kul som att hämta ut paket med smink och krämer. Idag anlände Vanity fair-kitet från Stila och mitt Sculp-puder från MAC. Båda är långt över min förväntan och jag ser framför mig många roliga pass med mina nya leksaker.

vanity-fir-stila.jpg
89 kronor gav jag för det här supersöta kitet

sculp-powder.jpg
Ljusaste nyansen; perfekt för oss bleka med kalla toner

7 responses to “Paket!

  1. Samma produkt samma dag, inte illa =) Köpte du den på internet?

  2. såg här och på pretty att du hade köpt en del mac produkter? får man fråga var du har handlat? macpigmenten vet jag ju var du hittar men det andra? är det åhlens eller nätet?

  3. En del är på Åhlens och annat är från ett par bra säljare på Ebay.

  4. Åh! snälla recensera Stila-kitet, funderar nämligen på att klicka hem det 🙂

  5. Det där Stila-kitet är jag nyfiken på.

  6. Pingback: STILA - Vanity fair « Sublimt

  7. Pingback: Sublimt » Blog Archive » STILA – Vanity fair

Kommentera

