Dagens klipp

 

Jag har varit löjligt nära att klicka hem det här Strawberrynet-erbjudandet flera gånger under den senaste veckan, men en inre röst har stoppat mig och sagt att jag har köpt tillräckligt med smink den här månaden och att jag borde ligga lågt fram tills taxfree-shoppingen om några veckor. Men det är verkligen en kraftansträngning för en läppfärgoman att låta bli att klicka hem det här superläckra glosset från Helena Rubinstein. Ena änden innehåller en röd färg och den andra ett guldskimmrande gloss som appliceras ovanpå det röda. Hur läckert låter inte det? Jag föreställer mig att munnen ser ut som en delikat, ätbar juvel efter en omgång med Stellars gloss double star… Nä, jag måste klicka hem det – köpstopp eller ej! Jag får hem det för 76 kronor, utan rabatt ligger priset på 84,50:- i nuläget.

Gillar du inte rött på läpparna? Erbjudandet omfattar även en variant med rosa färg och silverskimrande gloss. Finns att beskåda här.

One response to “Dagens klipp

  1. Åh, precis den där har jag! Den röda färgen är verkligen fin och röd, utan att försvinna som gloss ofta gör. Den beiga har lite lite stora glitterkorn i sig som känns, men det är fint ändå.

    Och så luktar det gott av godis! :p

Kommentera

