Sminksamling 3

Sminksamling nr 3 tillhör Erika som visar oss de saker hon använder nästan varje dag. Hon har mestadels ögonskuggor och paletter i sin samling. Hon spenderar i snitt 300 kronor i månaden på skönhetsshopping och hennes favoritprodukt är en gel-eyeliner från E. Funkhouser – ett märke som jag inte är alls bekant med, men som jag nu blivit oerhört nyfiken på. Tack för det tipset! Erika verkar ha sina favoriter klara för sig och jag är glad att hon ville dela med dem till oss.

smink11.jpg
Erika har gjort som många av oss och beställt prover på MAD´s tjusiga mineralskuggor. Favoriteyelinern syns brevid ett rouge från Body shop. En moussefoundation från Maybelline, ett läppstift från vad jag gissar är Clinique och det begärliga Good girl/Bad girl-kitet från Too Faced syns också på bilden. Jag gissar på att asken med ett hjärta på är ett LE-puder/rouge från YSL. Det guldiga etuiet är en compact foundation från E.Funkhouser.

smink21.jpg
Nagelprodukter från O.P.I, hårmousse och balsam från Sunsilk, ansiktsvatten och fuktkräm från Garnier,
samsas här med borstar från Artistry och Christina Aguileras smarriga parfym. En elektrisk ögonfransböjare, ett par lack från HM och ett par eyelinerpennor från E-Funkhouser är också med på bilden.

5 responses to “Sminksamling 3

  1. Vilket fantastiskt bra påhitt! Jättekul att se! Hoppas vi får se din egen samling sen också!🙂

  2. Ninni: Visst är det kul att kika! Lite som att tjuvtitta i folks badrumsskåp.;) Ja, jag får väl visa min samling sen kanske.:)

  3. Haha, jag kan inte låta bli att glutta lite i folks badrumsskåp vid besök ibland. Jag rotar inte, men gluttar lite försiktigt… fniss

  4. Hej, tänkte bara uppmärksamma dig om att länken till min blogg du har i länklistan är fel. Den som gäller är http://www.pssion.se

  5. Åhhh! Bara ÄLSKAR sminket från Too Faced! Vill också ha! Tack för titten på din samling:)

Kommentera

