Dagens klipp

Jag har kikat så många gånger på Vanity fair-kitet från Stila att jag inte kunde låta bli att slå till nu när Strawberrynet har erbjudande på det. För 99 kr (89 för oss med 10% rabatt *host*) får man alltså hem ett jättesött kit bestående av en liten midnattsblå necessär i sammet, en highlighter, en ask med tre skuggor samt ett läppstift. Så fint! Verkligen en passande gåva till sig själv eller någon annan man vill muntra upp.

2 responses to “Dagens klipp

  1. Åh, du har så himla bra ”dagens tips”. Jag har också spanat in det här setet (innan jul) men fick aldrig ändan ur vagnen att beställa. Vet du hur Stila är f ö? Jag såg att dom har en lipgloss Trio också till bra pris.

  2. Dami: Kul att du kan hitta godbitar att klicka hem via mig – det gäller ju att vi stöttar varandra i missbruket.;) De saker jag testat från Stila har varit jättebra bortsett från ett väldigt kladdigt läppglans med pensel. Tror jag skrivit en recension på bloggen om du söker.:)

Kommentera

