Boots No7

Jag har ännu inte testat det omtalade serumet från Boots No7 och känner väl inget enormt sug efter det heller. Förr eller senare kommer jag säkert springa på ett bra erbjudande på en tub och köpa på mig ett exemplar, men tills dess låter jag saken bero. Däremot är jag sugen på att förhandsbeställa Boots No7´s Quick thinking 4 in 1 wipes. Snabb rengöring som är skonsam mot huden är toppen att ha i badrumsskåpet när man är för trött eller sjuk för att orka med den ordinarie regimen. Jag har testat en hel del olika sorter men är inte helt nöjd med någon, oftast faller de på att de inte tar bort min mascara tillräckligt bra. Dessa parfymfria wipes lovar dock att både rengöra, tona, återfukta och ta bort ögon-makeup så kanske är de lösningen på mitt sökande. Eleven har tagit in dessa i sitt sortiment och utökar även med serum för kroppen, ansiktstvätt, ögonkräm samt dag-och nattkräm i samma serie. Det gäller att smida medans järnet är varmt är troligen filosofin…


110 kronor för 30 servetter

4 responses to “Boots No7

  1. Serumet har jag testat och gillar det enormt mycket så nu blir jag ju sugen på fler produkter ur serien:)

  2. Kristina: Hur tycker du att din hud har förändrats sedan du började med serumet?:)

  3. Min hy har blivit slätare och jämnare, eller den ser iallafall slätare och jämnare ut. Porerna har blivit mindre och huden har fått en fin lyster:)Har använt den i snart 4 veckor så vi får väl se hur huden är efter mera långsiktig användning:)

  4. Jag är också riktigt sugen på Quick thinking 4 in 1 wipes. Låter som en ultimat sak för mig som lätt slarvar med rengöringen *smäll på fingrarna*. Men det är ju problemet om de verkligen är så som de låter..

Kommentera

