Skirt och japanskt

När jag var inne på Body Shop igår och köpte min Lip line fixer passade jag givetvis på att kolla in den omtalade Cherry blossom-serien. Jag testade puréen (ger mig starka barnmatsvibbar) vilket kändes som en sådan produkt jag gillar. Lätt, svalkande och behagligt återfuktande. Hoppas den kommer i fler varianter för Cherry-doften var ingen höjdare för min näsa. Givetvis finns det en duschtvål och ett body butter i samma serie, inte heller de något jag kommer köpa. Jag är inget fan av body butter utan gillar lättare lotioner till kroppen. Och då inte doften var min grej kommer det inte bli något köp alls från den här serien. Söta förpackningar har de dock. 243 kronor kostar just nu ett kit med duschtvålen och puréen, men då måste man vara medlem i BS kundklubb.

Sheer lip shine från BS har fått en ny formula och förpackning och är superläckra! Jag fick slå mig på fingrarna för att inte köpa färger 1, 3, 5 och 6 på stört. Skira, krämiga, skimrande läppfärger som ser sådär härligt tredimensionella ut på läpparna. 159 kronor kostar de och åtminstone en färg kommer få flytta in till mig inom kort.

Kommentera

