Lyxbad

Mmm… ett lagom långt, varmt skumbad är bland det bästa jag vet. Nu har jag testat ett par av de tre produkter jag beställde från Spastugan förra veckan och jag är kär. Badgelén med grönt te doftar ljuvligt av örter och just grönt te och blir till ett rikt lödder i hela karet. Skummet håller länge, länge vilket är bra om man gillar att ligga i blöt en lång stund. Det är ett solklart MVG för den här produkten, jag ska absolut köpa fler sorter av den.


85 kronor

Den andra produkten jag provat är sockerskrubben med jordgubbsdoft. Den kommer i en plastburk som ger känslan av att det är en ätbar jordgubbs-slushie man håller i. När man lyfter på locket slår en härlig doft av solmogna jordgubbar emot en och det känns som om man skrubbar kroppen med en smarrig dessert. Sockerkornen är rätt grova och river rejält, hela kroppen känns upplivad efter en omgång med den här skrubben. Resultatet är också suveränt; huden blir sanslöst len och mjuk och dessutom återfuktad på grund av att sockerskrubben även innehåller mandel- och avokadoolja. Det behövs alltså ingen omgång med body lotion efteråt, mycket fiffigt för oss lata flickor som bara vill kura ner under ett täcke direkt efter ett bad istället för att kladda runt med body butters och annat smetigt. Det blir ett solklart MVG för även den här produkten, som även finns i en citronvariant.


95 kronor

Jag vill också passa på att tipsa om butiken Spastugan där jag köpt dessa sköna produkter; suverän och trevlig service, jättesnabb leverans, bra priser och betalningsalternativ och noggrant paketerat. Definitivt en butik att kika in hos.

5 responses to “Lyxbad

  1. Gud allt ser gudomligt ut! Skrubben lockar rejält, är på jakt efter en ny snart🙂
    Kom på att du har eye bright, hur tycker du att den funkar, funderar på att skicka bud efter den🙂

  2. Beautynet: Jaaaa, det är verkligen supersköna produkter!:D

    Eye brighten ja… När jag fick en ögonmake lagd på Benefits disk på Harrods i London förra året, tyckte jag att Eye brighten var genialisk. Däremot kan jag inte alls få till det lika bra själv. Visst ljusar den upp, men inte sådär superbra. Jag tror att det var kombinationen av olika ögonprodukter som MUA använde som gjorde att mina ögon såg så felfria ut, så jag ska inte döma ut den helt men den levde inte upp till mina förväntningar.:/

  3. Mmmm, vilka goiga produkter! Blev riktigt sugen!

  4. Jag har surfat runt på Spastugan ett flertal gånger utan att slå till men nu kan jag nog inte hålla mig längre. Såhär i vintertid är ett varmt och väldoftande bad det nämaste Prozac man kan komma.

    Jag gillar verkligen ditt språk i bloggen, det känns naturligt och jordnära. Du skriver också riktigt roligt. Tack för det Sublim:)

  5. Ninni: Ja, jag kan verkligen rekommendera Spastugans grejer.:)

    JD: Visst är det! Ljuvligt att glida ner i ett varmt bad och slappna av i kropp och själ.:D

    Fasligt kul att du gillar bloggen, hoppas du har någon användning för mina recensioner och tips.:)

Kommentera

