Dagens önskning

Idag önskar jag mig Theirry Muglers badolja i serien Alien. Alien är min favoritparfym och den läckra flaskan tronar i mitt badrum och får de andra flaskorna att se menlösa ut. Precis som själva doften.
En matchande badolja att svepa in sig i när man tar ett varmt bad vore gudomligt att äga. Kanske en present att ge mig själv i februari?


297 kr exkl.rabatt på Strawberrynet

4 responses to “Dagens önskning

  1. extrarabatt på strawberrynet? vad är det och hur får man det?

  2. När man handlar från Strawberrynet får man rabatt på sitt köp från och med andra köpet (1%). Rabatten ökar successivt tills man gjort 20 st köp då man får 10% rabatt vilket man sedan får fortsättningsvis på alla köp. Om man dessutom handlar 3 varor eller fler på en och samma gång får man ytterligare 5% rabatt på sitt köp.

  3. Intressant färg och form på flaskan! Vad har den för noter?

  4. Nilmandra: Jag är inte alls kunnig inom parfymers olika noter och dylikt, men jag vet att den innehåller bland annat sambacjasmin, amber och vanilj.

Kommentera

