Mer tröstshopping

Spastugan är en relativt ny butik för mig, nu har jag i alla fall gjort slag i saken och beställt hem ett par sköna badprodukter som jag hoppas ska liva upp mig mitt i all gråmulenhet, kyla, magsjuka och allmänt elände.
Jag kunde helt enkelt inte motstå äggkartongen med badbomber i, så den fick åka ner i varukorgen. Det blev även en badgelé som förklaras som ett kompakt badskum, varianten jag valde innehåller grönt te. Till sist blev det den, till synes och av beskrivningen att döma, supersmarriga sockerskrubben med doft av solmogna jordgubbar. Min förra kroppsskrubb tog slut igår kväll så det var precis lagom att beställa en ny… Nu väntar jag med spänning på att få hem ett väldoftande paket att fröjdas över! Någon annan som shoppat från Spastugan eller sett något där som de är sugna på?


115 kr


85 kr


95 kr

3 responses to “Mer tröstshopping

  1. Hoppas du mår bättre! Den där sockerskrubben ser så himla härlig ut, kan du inte recensera den när du provat ordentligt?

  2. Ninni: Jo tack, det är bättre nu så imorron blir det tillbaka till jobbet.
    Självklart kommer det en recension när jag provat skrubben, det ser verkligen superskön ut!:D

  3. Hej!

    Mitt namn är Malin Franzén, jag arbetar på Patriksson Communication som är en PR-byrå. Jag vill gärna skicka information till dig om de senaste nyheterna från olika makeup- och modeföretag som vi arbetar med. Skicka ett mail med kontaktuppgifter till info@patrikssoncommunication om du är intresserad.

Kommentera

