Vinn en goodiebag

Jag är en nyfiken själ och vill jättegärna se på mina läsares smink-och krämsortiment. Jag tänkte att man kunde maila in en bild eller ett kollage på sin samling så kan jag presentera den här på bloggen, tillsammans med en liten kort miniintervju om själva samlingen. Det spelar alls ingen roll om man har mycket eller lite att visa, om det är smink, krämer eller kanske en spännande samling schampo, så länge som man vill dela med sig av just sin lilla skönhetskollektion. Alla som deltar kommer dessutom delta i en utlottning av en fin goodiebag med sköna saker, så maila mig på sublimblogg@gmail.com omedelbums! En sak till; det spelar ingen roll om man är bloggare eller blogglös – alla är lika varmt välkomna med sitt bidrag.🙂

6 responses to “Vinn en goodiebag

  1. Åhh, tävling!! Fick blodad tand nu då jag vann på Accessora!!
    Självklart ska jag fota lite och skicka dig!!

    Jean

  2. hur länge har man på sig?

  3. Jag måste nog plåta lite ikväll alltså🙂

  4. Skickar iväg ett mail till dig imorgon när jag orkat ta en bild!😀

  5. Kul🙂 Jag undrar också hur lång tid man har på sig?

  6. Jag kämpar för att få en sephora butik till sverige och bedriver en namninsamling som jag ska skicka in till butiksansvarig i europa för sephora.
    Med namninsamlingen hoppas jag kunna visa hur mycket de skulle tjäna på att öppna affär här i Sverige.
    Skriv på http://www.namninsamling.com/Sephora
    Mvh Therése Agnesson

Kommentera

