Dagens klipp

Dagens klipp får återigen bli ett läppstift. För ca halva priset mot i butik kan man klicka hem ett LipFinity från Max Factor via Beautystore. 79 kronor är ett riktigt bra pris och det finns många superläckra färger att välja mellan. LipFinity är en lite underskattad produkt som verkligen håller vad den lovar. Man grundar med en färg som sitter en hel dag och bättra på under dagen med ett återfuktande gloss. Passa på att fynda ett riktigt bra läppstift att förgylla vintern med. Jag är själv fasligt sugen på att beställa Frivolous frivole och Fearless inrepide.


Kom till mamma.

8 responses to “Dagens klipp

  1. Jag har försökt att använda Lipfinity, men på mig kan jag liksom gnugga bort den. Den blir smulig på mina läppar. Vet inte vad jag gör för fel…

  2. Samma för mig som för Fåfängan. Det flagnar av och krakelerar. Blir på tok för torrt oavsett hur mycket mjukgörande gloss jag än öser på.

  3. hej!
    Jag har läst din blogg ett bra tag och sett att du gillar amazing grace från philosophy. pga av att många verkar gilla den blev jag nyfiken på den, och beställde därför ett exemplar av den här http://www.philosophy.com/web/store/prod_amazing-grace-perfume-oil____24030_30502_62510 från strawberrynet utan att ha luktat på den först. den kostade ju inte så mycket, tänkte jag. fick oaketet hem idag och kände direkt att den inte var något för mig. därför tänkte jag att jag kunde ta chansen och kolla om du var intresserad av den?

  4. Hejsan!!

    Är inne och kikar på din blogg lite då och då, den är väldigt bra! Jag får många tips🙂 Jag undrar lite om strawberrynet, om man beställer därifrån, hur betalar man? faktura eller direkt? måste man skaffa användarnamn och så?? är lite sugen på att handla därifrån, det är ju väldigt billigt….samtidigt är jag lite ”feg” när det gäller att köpa över internet….:)
    Hur gör du???
    Tack igen för väldigt många bra tips!!!

    MVH
    Johanna

  5. helvete vad sugen man har blivit sugen på den dära sculpt and shape…suck..

  6. I hear you! Ska du köpa ett så får du gärna plocka upp den ljusaste nyansen till mig, så sätter jag in pengar till dig.

  7. Johanna H: Jag har nog gjort 30-40 köp från Strawberrynet vid det här laget och det har aldrig krånglat med vare sig betalning eller leverans. Man betalar antingen via PAYPAL som är ett säkert betalningssystem eller via sitt kontokort. Jag betalar så gott som alltid med mitt VISA-kort och det funkar utmärkt. Som ny kund registrerar man sitt namn och sin adress + email-adress. När man köper i fortsättningen loggar man bara in med sin email-adress vid kassan så kommer adressuppgifter och namn upp. Man fyller i kort-uppgifter/PAYPAL varje gång man handlar, det är alltså inget som de lagrar på sajten.

    Jag tycker att du ska testa med att beställa en billig produkt en gång och se hur du tycker att det fungerar. Jag har full förståelse att du är osäker, man vill ju inte få sitt konto hackat eller något annat jobbigt. Lycka till! Och hör av dig om du har fler frågor.:)

  8. Heej igen! Tack för tipset!! Jag ska göra som du säger🙂 för det verkar väldigt smidigt samtidigt som man verkar spara väldigt mycket pengar, och det tycker jag om🙂

Kommentera

