Förlängd rea på MAD Minerals

Rean med 28% på hela MAD Minerals sortiment utökades just till att gälla ända fram till första april! Ingen anledning att ruinera sig på en redan ansträngd januaribudget med andra ord. Jag vet dock bara 5 färger som jag faktiskt vill ha (har redan 15 sedan tidigare) så egentligen kan man väl beställa dem redan nu… Fast jag har en hel drös med nya MAC-saker att leka med så jag borde faktiskt låta bli att köpa på mig mer just nu. Har DU beställt nåt på MAD´s rea?

– – –

Efter en vänligt påpekande av P´ssion insåg jag nu att rean förlängts till fjärde januari och inte förste april. Jag gillar inte amerikanskt datumsystem. ;-( 

5 responses to “Förlängd rea på MAD Minerals

  1. Nopp det har jag inte men det får nog bli det nu:) Ha en bra dag!

  2. Jag gjorde en beställning på 10 skuggor 30/12 alltså precis innan rabatten. Igår gjorde jag en till eftersom man måste jul passa på, och nu har dom ända till april. Då hade jag inte behövt ha så brådis förstås. Den första beställningen satsade jag på grönt och den andra på rosa. Jag lägger nog en beställning på blått också 🙂

  3. Det är väl 4:e januari och inte första april? Trodde också att det var så, men sen tänkte jag på att de skriver datumen annorlunda i staterna.

  4. årtal månad dag eller bara månad dag

    det är så som de vill att alla datummärkningar ska vara i EU oxå så det är bara att vänja sig

  5. Men det är precis så vi skriver här nu, t ex 080105. I USA skriver de däremot 010408, vilket gör mig förvirrad eftersom jag tänker att de bara skriver tvärtom dvs dag/månad/år och inte månad/dag/år. Så om EU vill att alla ska skriva som vi redan gör är det nemas problemas för min del.:P

Kommentera

