Dagens klipp

Ska det va, ska det va! Ett rött läppstift ska vara rött och inte mörkrosa, rost, brunrött eller någon annan fejkröd nyans. Jag har varit såld på röda läppar sedan tonåren och har väldigt svårt att köpa någon annan färg på läpp-produkter, men varför överge ett vinnande koncept? Just nu har Strawberrynet ett otroligt förmånligt erbjudande på The Makeup Perfecting Lipstick i flera röda nyanser. Personligen tycker jag att Real Red är så nära ett klassiskt rött läppstift man kan komma, det blir helt enkelt inte rödare än så. Och i och med den perfekta färgen är det också en färg som i princip alla passar i oavsett egna färger. Så är du på jakt efter ett nytt rött läppstift eller känner att du är sugen på att testa röda läppar för första gången, råder jag dig att genast klicka hem ett av Shiseidos högkvalitativa stift för det otroligt låga priset 71 kronor.  Marsch iväg, och kom inte tillbaka tomhänt!😉


Riktigt rött

2 responses to “Dagens klipp

  1. Nog blev det 20 nya ögonskuggor alltid! hihi Passade på att beställa till en kompis som fyllde år också….fast hon fick välja sina färger själv😉

  2. Aaah, mums! Din beskrivning låter kanon! Jag är säker på att jag inte kommer att bli besviken, ”true red”-nyanser i den här stilen brukar alltid bli skrikiga på mig, härligt!

Kommentera

