Bobbi Brown – Pink Raspberry

BB är inte lätt att få tag på i Sverige, vi har väntat länge på butiken i Stockholm nu. Nu är jag nog iofs nästan oftare i London än i Stockholm känns det som, så för min del kan det kvitta – jag behöver en disk på Åhlens City eller NK!
Jag gillar verkligen BB´s skuggor och skulle gärna köpa den här fina asken med vårens färger. Vanligtvis är jag inte så förtjust i rosa, men de här färgerna kan inte ens jag motstå. Ge mig, ge mig nu! Kollektionen Pink raspberry innehåller även krämrouge, ett sött bort-set, en mascara, läppglans, glittergloss, läppenna och läppstift. Läs mer om vårens nyheter från Bobbi Brown här.

Paletten innehåller: Navajo och Fog ögonskuggor, Pink Raspberry Blush och Raspberry och Blue Raspberry Lip Sheers.

Kommentera

