Uppity

Äntligen kom mitt hett efterlängtade paket från Kanada med MAC´s Fluid liner Uppity – den guldiga från Holiday-kollektionen. Den är så fin, så fin och jag kan inte vänta tills jag får börja leka med den. Till nyårsmejken är den given! Någon annan som har den och har tips på användningsområden?:)

 

uppity.jpg

5 responses to “Uppity

  1. Åh, den ser läcker ut! Köpte du den på nätet? Var det e-Bay?

  2. Japp, E-bay. Av den seriösa säljaren My-boo-kitty.:)

  3. Jag fick denna lagd vid MAC-disken av en duktig tjej. Hon la den över hela det rörliga locket som en grund samt under ögat. Sedan la hon två pigment som båda gick åt det guld-bronsiga hållet. Hur snyggt som helst!

  4. Den är fin. Jag har den, men tycker den är lite svårapplicerad som eyeliner, får inte till det riktigt själv.

  5. Jag gillar Uppity som liner, men den är lite lös i konsistensen. Snyggt med mörka skuggor under,tycker jag. Däremot gillar jag den inte som ögonskuggebas då den är halkig och oljig. Det är inte riktigt min idé om hur en krämbas ska vara… Men som sagt, mörk ögonskugga och Uppity längs övre fransraden är grymt snyggt!

Kommentera

