Senaste nytt

Idag kom det ett mysigt julpaket från Satine hem till mig; väldigt kul med små presenter som man inte är beredd på. Några olika saker från Japonesque att komplettera min växande samling med och några väldoftande ljus från Yankee Candlee. Tack, snälla Marie!

– – –

Senaste månaden har jag haft otroligt mycket att göra på jobbet och har dessutom drabbats av både förkylningar, vinterkräksjuka och influensa så jag har inte vare sig hunnit med eller orkat blogga speciellt mycket. Nu har jag dock semester i två veckor och tänker skriva tips och recensioner för glatta livet, för det finns en rejäl bunt med nytestade saker att berätta om. Dessvärre har min kamera slutligen dragit sin sista suck och tills jag köper en ny eller snällt får låna någon annans kommer det bli dåligt med egna bilder. Bara så ni vet.

Här är iaf en lista på några av de saker jag testat den senaste tiden, ni kan väl vara snälla och skriva i gästboken vilka produkter ni är mest sugna på, så börjar jag skriva om dem.🙂

  • Guerlain – KissKiss Lipstick
  • Japonesque – Touch up razor kit
  • Fusion Beauty – Lipfusion collagen lip plump color
  • I.D Bare Minerals – Clear radiance
  • I.D Bare Minerals – Handy buki brush
  • Juice Beauty – Cleansing milk
  • Juice Beauty – Antioxidant serum
  • Juice Beauty – Oil-free moisturizer
  • Philosophy – Muffin man 3-in-1 Shower gel
  • Clarins – Wonder Length Mascara
  • Dermalogica – Body peeling
  • Estée Lauder – Daywear Plus
  • Everyday Minerals – Foundation Intensive
  • Dr Hauschka – Facial Steam Bath

9 responses to “Senaste nytt

  1. Jag är jättenyfiken på Juice Beauty, så det röstar jag på! God Jul!

  2. Jag är också nyfiken på juice beauty, så hoppas att få veta mer snart! Ha en bra Jul!

  3. Juice.. Men å andra sidan.. Allt😀

  4. Jag skulle hemskt gärna vilja läsa vad du tycker om
    Estée Lauder’s Daywear Plus.
    Är jättenyfiken eftersom ‘alla’ tycker den är så bra och på mig fungerar den inte.

    Sarah

  5. I.D Bare Minerals Clear radiance & Handy buki brush, tack!

  6. Ser framemot att läsa om Juicey Beauty och EM’s intensive foundation. Äh förresten jag ser framemot att läsa om allt. Ha en skön ledighet:-)

  7. det här vill jsg helst läsa om🙂

    1. Everyday Minerals – Foundation Intensive
    2. Dr Hauschka – Facial Steam Bath
    3. I.D Bare Minerals – Clear radiance
    4. Juice Beauty
    5. Philosophy – Muffin man 3-in-1 Shower gel

    kul förresten att du kommer komma igång med bloggandet igen!

  8. röstar på Japonesque & EM!🙂

  9. Juice Beauty, please.😉

Kommentera

