Rea på Smashbox

Webbutiken Fouchés har just nu rea på utvalda produkter från Smashbox. Ett ypperligt tillfälle för alla som gillar deras produkter. Personligen hittade jag inget som jag kände var värt pengarna, Todidoki-kitet med borste ser visserligen bedårande ut men jag känner mig själv tillräckligt för att veta att jag aldrig skulle använda det. Mina pengar kommer denna månad läggas på väl utvalt MAC-smink från julkollektionerna.

Bland de saker Fouchés satt ner priset på finns hursomhelst Studio Seamless Liquid Foundation för 223 kr, Tokidoki Skin tints 196 kr, Tokidoki Lipgloss 130 kr och Brow tech 153 kr. Jag skulle rekommendera att man köper de Tokidoki-saker man vill ha, för övriga produkter finns, as usual, till ännu lägre priser på Strawnerrynet…

6 responses to “Rea på Smashbox

  1. vad tror du om Photo Matte Anti-Shine Powder då?? jag är alltid blank på nosen😦

  2. Linda: Jag kikade också på den, men efter att ha läst recensioner om den på Blush.se blev jag avskräckt.:S

  3. det är den som liksom är färglös el vit som de recenserat, jag tänkte lite på den som finns i två färger.. jag länkar🙂

    http://www.blush.se/smashbox-photo-matte-antishine-pressed-powder-p-313.html

  4. Aha, den! Ja, varför inte chansa nu när den ändå är nedsatt.:)

  5. ja🙂 el har du ngt annat tips på ngt bra produkt till en blank nos?

  6. Linda: Jag är en trogen användare av Mineral Veil från I.D och behöver faktiskt inget mer än det.:) När jag använder andra produkter brukar jag läska av det feta i t-zonen med blottingpapper.:)

Kommentera

