Automatic Lip Crayon

Äntligen är den på väg hem till mig! Jag har väntat och väntat på att Strawberrynet ska få in Shiseidos nya Automatic Lip Crayon i flera månader och nu finns alltså ett tillfälligt parti till försäljning. Med min rabatt kostade det mig bara 114 kronor, en dryg hundralapp mindre än i butik och alltså ett finfint fynd. Jag valde, naturligtvis, den blodröda nyansen LC04 eftersom jag är av den bestämda uppfattningen att man aldrig kan ha för många röda läppfärger. Recension kommer så snart pennan landat i mina händer och testats noga.

Kommentera

