LipFusion

Bloggen har fått stryka på foten den senaste veckan, jag har alldeles för mycket att göra utanför datorvärlden just nu, så ni får ge er till tåls ett litet tag innan det kommer nya recensioner. Jag kan i alla fall tala om att jag köpt en del nya produkter som jag håller på att testa och andra som är på väg hem till mig. Exempelvis är LipFusion Collagen Lip Plump Color Shine i färgen Blush på väg hem till mig. Det är, som vanligt, Strawberrynet som gjort ett köp möjligt genom att låta mig köpa den för endast 108 kronor mot ca 440 kronor på de svenska webbshopparna!
In och fynda alltså!

Kommentera

