Fira jul med Crabtree & Evelyn

Crabtree & Evelyn är husfavoriter och jag har ett gäng produkter här hemma som är ständiga favoriter och följeslagare i vardagen. Handkrämen från La Source tjatar jag ju alltid om, men fotkrämen i samma serie är minst lika bra och Aloe Vera-schampot använder jag så gott som dagligen. C&E har också finfina ljus och annat för att skapa väldoft i hemmet. Nu till jul släpper de sin populära julserie med väldoftande produkter. Vill ni ha mysig julstämning med fantastiska dofter tycker jag att ni ska bege er in till Appleheart som just fått in serien.

 Själv tänker jag köpa på mig Votivljusen för 127 kronor.

One response to “Fira jul med Crabtree & Evelyn

  1. Köpte la source foot therapy idag eftersom de inte hade hand therapy. Den verkar superbra o kommer använda den på både händer o fötter🙂

Kommentera

