Smokey eyes in my heart

Min nya älskling

Mac1mac2mac3

9 responses to “Smokey eyes in my heart

  1. Vad fin! Och vilken läcker ask! Vilket märke?

  2. MAC va? Underbar är den!🙂

  3. Åh, vad fin!! Har faktiskt fått tag på Metallic Eyes som jag ville ha…så nu är jag nöjd😉

  4. Asken är så läcker! Och innehållet, så fina färger!

  5. Färgerna är otroligt fina! Men jag är nöjd med Warm Eyes. Blir inga fler paletter hur lockande de än är. Men bortseten… Åh, vad jag vill ha!!!! MAC är verkligen bra på marknadsföring. Och läckra förpackningar.

  6. Hur mycket kostar den? Ska lura någon att köpa i julklapp åt mig, hehe😛

  7. Sofia: 400 kronor.🙂

  8. Pingback: Sublimt » Blog Archive » MAC – Intriguing Scarlet Warm eyes

Kommentera

