10 favoriter

LipglossBitchen har sammanställt en lista på sina 10 absoluta favoritprodukter som hon ständigt återkommer till, hon vill att vi andra ska lista våra favvisar so here goes:

1. La Source handkräm från Crabtree & Evelyn. Jag kan tjata hål i huvudet på folk om den här krämen, SÅ bra är den!
2.
Amazing Grace-serien från Philosophy. Beroendeframkallande doft som finns som parfym, duschkräm, bodylotion, skumbad, tvål…
3. 2000 Calories mascara från Max Factor. En superbra budgetmascara som separerar, ger volym och förlänger stråna.
4. Potion no 9 från Sebastian. Världens bästa allround-produkt för håret. Doftar ljuvligt.
5. Leg gel från Body shop. Ett måste för mina ben under sommarhalvåret!
6. Blush Delicieux, L´oréal. Krämigt puderrouge med perfekt mängd skimmer. Kostar dessutom inte skjortan.
7. Daily Microfoliant från Dermalogica. Jag skulle inte klara mig utan den här produkten. På riktigt.
8. Nivea´s Eye & Lid makeup remover för vattenfast smink är mitt bästa budgettips.
9. Oil-free foundation från Laura Mercier. P e r f e k t hy.
10. Mineral Veil från i.d. fixar blänket i ett nafs!

6 responses to “10 favoriter

  1. Ja det är vä dags att testa den d’är La Sourcen snart… som du tjötar😀

  2. Får kanske överge min trotjänare till handkräm och testa La Source.
    Har du testat La Source Hand Recovery också? Jag är lite nyfiken på den.
    Roligt med någon mer som är sucker på Amazing Graceprodukterna:-)

  3. LGB: Ja, jag ger mig inte!;)

    Hanton: Japp, den använder jag också. En jättebra produkt den också, men inte lika oumbärlig som handkrämen.:)

  4. Vad gör den där leg gel?

  5. Pssion: Det är en svalkande gel som både ger en lätt återfuktning, ökar cirkulationen och ger en behaglig känsla om benen är varma, tunga och svullna.

  6. Var tvungen att köpa handkrämen efter dina lovord nu när Accessoara har fraktfritt:-) Vill ha hem den NU *hoppar av iver*

Kommentera

