I´ve got Smokey eyes!

Lite tröstshopping måste man ju få unna sig när man har en jobbig hosta som aldrig går över, det är den tiden i månaden och man dessutom har grälat med sin make. Alltså blev det en runda på stan som resulterade i följande:

Mango butter & Cranberry In-shower moisturizer från Crabtree & Evelyn. En fiffig produkt som passar mig som handen i handsken. Det är en rengörande kroppskräm som man smörjer in i duschen och sedan låter vara kvar på huden. Man klappar bara kroppen torr med en frottéhandduk efteråt. Doftar otroligt gott och är krämigt len.

Från C&E blev det också ett par tvålar som jag spanar länge på: Triple-milled Soap with Shea butter, en superåterfuktande tvål som passar speciellt bra under vinterhalvåret. Exfoliating soap har en lätt peelande effekt och passar finemang att använda dagligen. Lite som Daily microfoliant för kroppen!

Vid MAC-disken kunde jag helt enkelt inte komma hem utan en palett från Royal assets-serien. Det fanns inte många askar kvar heller så det var lika bra att slå till medans de fanns! Efter att ha konsulterat den MUA som jobbade där idag, kom jag hem med Smokey eyes-paletten, precis den jag spanat in. Metallic eyes var också himla fin, men från den fanns det skuggor från det vanliga sortimentet och det finns det inte från Smokey eyes, så det blev ingen sådan. Inte idag iaf, det kommer ju en födelsedag rätt snart däremot… hehe.

Ja, det var vad jag kom hem med i skönhetsväg idag. Paletten är så fin att jag bara sitter och tittar på den och leker med den hela tiden. Je suis en beauty-nörd deluxe!

5 responses to “I´ve got Smokey eyes!

  1. Och du vet hur avis jag är😉

  2. Haha, svårt att missa det!;) Kollade du in den där Ebay-försäljaren förresten?

  3. Japp…gjorde jag..funderar och funderar. Kanske ska göra mig ett försök? Har aldrig handlat på ebay förut så jag är lite osäker.

  4. Oki. Jag har heller aldrig handlat via Ebay, men folk verkar ju nöjda. Man är ju rädd att bli lurad bara, en fejkprodukt vore ju inte så skoj t ex.:/ Om jag tar en sväng in till MAC-disken i veckan lovar jag som sagt att säga till, köper naturligtvis en ask till dig då!:)

  5. Tack! Det var snällt.🙂

Kommentera

