Veckans tema

Veckans bloggtema är: ”Om jag fick 500 kronor att handla för på valfri webbshop, hade jag valt…”

Det är ju inte direkt svårt att spendera 500 pix på vilken som helst av beautybutikerna och jag har ju klara favoriter som jag gärna skulle köpa. Jag har dock letar fram några saker som jag inte provat tidigare.  Butiken jag valt är Strawberrynet, helt enkelt därför att de dels har störst sortiment och dels bäst priser så att man kan få mycket för pengarna.

För mina 500 kronor tar jag:

Laura Mercier – Oil free foundation primer 292:-
Mavala – Double Lash  134:-
Tweezerman – Skin care tool 77,50:-
Bliss – Superbalm lip conditioner 81,50:-
Stila – Lash boost 69,50:-

= 634 – VAT 131 & 5% rabatt vid köp av 3 varor eller fler = 497, 50:-!

Kommentera

