Clear radiance – do and don´ts, please!

Ett fynd för 104 kronor, butik här hemma kostar den över 400:-

Det är nästan löjligt hur många saker jag klickat hem från Strawberrynet den senaste tiden. Jag köper allting en och en också, för att på så vis minska risken att paketet fastnar i tullen och åker på merkostnader. Idag kunde jag helt enkelt inte motstå att beställa produkten Clear radiace från i.d bare minerals. Jag har sedan tidigare andra produkter från i.d och är ett stort fan, men CR har jag hittills aldrig provat. Frågan är nu bara hur man bäst använder den. Är det någon som har bra tips på hur man kan använda sin Clear radiance, både till fest och till vardags?

2 responses to “Clear radiance – do and don´ts, please!

  1. är det inte en liten burk då? det står ju:

    i.d. BareMinerals Face Color – Clear Radiance 0.85g/0.03oz

    och i min i.d foundation så är det 9g? och det är den största burken.

  2. Burkarna innehåller olika mycket, Clear radiance är fullstor vid 0,85g.🙂

Kommentera

