Mercier mania!

Härmed bestämmer jag att ALLA måste köpa varsin Secret brightening powder omedelbums! Jag kan inte i ord beskriva hur bra det är och en symboliserande dans kan ni ju tyvärr/lyckligtvis inte se… Ni kommer inte ångra er, my fellow underögonenmörka medsystrar!

8 responses to “Mercier mania!

  1. Jag ska, jag ska!! Jag lovar!! Jag som älskar LM måste ju helt enkelt!😉

  2. Snälla, visa bild – före och efter el ett öga med och ett utan secret brightener!!!

  3. Done! Hoppas den är bra!🙂

    Evelina

  4. Det är den, I promise!

    Min kamera är tyvärr trasig just nu, vet inte vad som är fel men alla bilder blir suddiga.:( Jag lovar återkomma med foton när jag har en fungerande kamera.:)

  5. Åh, jag är supermörk under ögonen och är leds på att använda klickconcealers som tar slut på en sekund eller superfeta concealers som visserligen neutraliserar det toksvarta jag har under ögonen, men inte känns särskilt bra att ha var dag. Bra tips!

  6. Heidi: Hoppas den här kan hjälpa då! Om du bor i Gbg eller Sthlm kan du be att få testa den vid Laura Mercier-disken och se om du gillar den innan du slår till.:)

  7. Pingback: Sublima favoriter 2008 «

  8. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Sublima favoriter 2008

Kommentera

