Loose powder brush till halva priset

Hoppsan, så råkade det visst klickas hem ett puder från Lancôme idag. Jag får skylla på att det är så höstgrått och trist just nu att man behöver pigga upp sig med nya leksaker. Jag har länge spanat på Color ID Loose Powder Brush på Kicks men inte köpt någon, mycket beroende på priset som ligger på närmare 400 kronor. Med rabatter fick jag den för 195 kr på Strawberrynet, en rätt saftig prisskillnad alltså. Jag valde den ljusaste nyansen Fair 1, jag tror att den kommer ligga närmast min egen hy och passa fint till min Laura Mercier-foundation. Gillar verkligen att pudret är ihop med borsten på det här fiffiga viset, det underlättar ju enormt när man ska ta med sig den och den lär, enligt ryktet, vara smidig att rengöra. Allt verkar finemang med andra ord och jag längtar efter min lilla postavi.

4 responses to “Loose powder brush till halva priset

  1. Ett kanonpuder, superpraktiskt att ha med sig! Lite odrygt kanske, eller det är väl snarare så att det är mindre puder i än vad det ser ut. Men den är påfyllningsbar som tur är.

  2. Oh vad roligt, har också suktat efter den..

  3. den är verkligen superbra🙂 och jättebra att man kan fylla på den sen när den är slut, så kan man ju återanvända den smarta förpackningen🙂

Kommentera

