Juice Beauty hos Strawberrynet

Strawberrynet har fått in hudvårdsmärket Juice Beauty nu och har, som vanligt, betydligt billigare priser än webbshopparna här hemma. Dessutom är det ju fraktfritt, vilket ytterligare drar ner priset. Jag klickade just hem ett To-go-kit för 168 kronor. Nu är det visserligen med min personliga rabatt, men det är ändå runt 170 kronor mindre än jag skulle betalat om jag beställt från t ex Inezza eller Eleven. Valet är enkelt. Nu väntar jag med spänning på att få testa detta omtalade märke. Någon som har åsikter om deras produkter?

8 responses to “Juice Beauty hos Strawberrynet

  1. Jag har använt Blemish Clearing Serum i en dryg vecka nu, och kan bara säga: den gör underverk med hyn!!

  2. i am not able to understand the language . i cant pick up the language

  3. Jag klickade hem ett igår, fast för runt 180 pix, vilket ändå är ett kap. Men jag jobbar hårt på att få upp min personliga rabatt:P

  4. Jag har köpt just det här kittet och kommer att köpa moisturisern i full storlek, den är härligt dryg och krämig men lämnar ändå en matt yta. Perfekt. De andra produkterna är trevliga men inte fantastiskt tycker lilla jag 🙂

  5. SC: Ja, alla verkar hylla det där serumet. Får nog skicka efter prov på det.:)
    Princess: Ja, heja heja köpköpköp!;)
    Jenny: Okej! Ska bli spännande att testa.:)

  6. Här finns flera ställe med fraktfritt leverans – tack för tipset om Strawberrynet!

  7. Ah, fraktfritt tycker vi om!:D

  8. Jag är fullkomligt förälskad i detta märke!

    Framförallt är jag förtjust i deras Tinted Moisturizer SPF30, som kommer i tre olika färgvarianter: Sheer, Light Tint, och Medium Tint.

    Har hitills inte funnit någon bättre organisk dagkräm med enbart hög fysikalisk solskyddsfaktor, 100% naturliga ingredienser och antioxidanter, som min känsliga och utbrottsbenägna blandhy inte reagerar på.

    Blemish Serum står troget i skåpet och kommer till tjänst om väl olyckan skulle vara framme.
    Har testat Nutrient och Oil-free Moisturizer, Antioxidant Serum, Hydrating Mist, Cleansing Milk, Green Apple Peel Sensitive, SPF15 Tinted Lip Moisturizers.

    Skulle vilja ha i fullstorlek eller testa:
    – Sheer Moisturizer SPF30
    – Cleansing Gel
    – Oil-free Moisturizer
    – Soothing Serum
    – Hydrating Mist
    – Smoothing Eye Concentrate
    – Lip Plumper
    – Nutrient Moisturizer
    – Antioxidant Serum

Kommentera

