Wishful thinking

Om en månad fyller jag år och då får man ju som bekant önska sig saker. Många saker. Önska är gratis och även om man inte kan få allt man önskar, så ligger en del av tjusningen med önskelistor just att göra en sammanställning över det man vill ha mest – just nu. Inom rimliga gränser då. Visst, jag kan skriva att jag önskar mig hela julkollektionen från MAC, men ingen kommer köpa alltsammans ändå. Bättre då att satsa på några väl utvalda önskningar. Här är några av de saker på min lista som faller inom smink & hudvård och som finns att köpa på nätet, kanske är det någon som får tips på vad de kan önska sig – det kommer ju trots allt en julafton rätt snart…

 


Urban Decays skuggor har det tjatats om till leda det senaste året, jag har ännu inte testat och känner mig av någon anledning heller inte speciellt sugen. Däremot är jag alldeles trollbunden av de läckra Heavy Metal Glitter Gels som finns i flera olika färger. Bronsiga Arena och silvriga Backstage föreställer jag mig skulle passa exceptionellt väl på mina ögonlock. 175 kronor på ASOS.

 


Accessora har just tagit in ett väldigt sött gåvokit från Rosie Jane. I en fin ask ligger ett av hennes omtalade Cheek Gloss och ett Lip dew. Jag vill haaa! 298 kronor.

 

 

Kanske är man löjlig som tror på mirakel, men om det skulle visa sig att Talikas ögonbrynsgel skulle få fason på mina glesa bryn är iaf jag villig att stämma upp i hyllningssånger. 199 kr, E-Beautyshop.

 


Det här fruktiga kitet från Juice Beauty får gärna uppenbara sig under massa omslagspapper. Rengöring, peeling, mist, fuktkräm och tvättduk för 319 kr, Eleven.

 


Benefit´s produkter väcker så gott som alltid ha-begär, det här kitet är inget undantag. Hoola, Dandelion och Dallas-färgerna för ansiktet är här samlade i en och samma ask tillsammans med en praktisk borste. Finns på HqHair för £25.

 

 

Amazing Grace Layering Set från Philosophy finns också det hos HqHair. AG är en av mina absoluta favvisdofter, vilket den återkommande läsaren säkert noterat, och jag skulle älska att svepa in mig i både duschtvål, skimrande body lotion och spray. Ljuvligt för £44.

 

One response to “Wishful thinking

  1. Jag har en oöppnad UD glittertub om du är intresserad! Du hittar mig på pret-ty!

Kommentera

