MAC Pigment

Den här lilla sajten har det talats om på Pret-ty, men för er som inte hänger med i allt där tipsar jag nu om The Body Needs. De säljer små förpackningar av MAC´s populära pigment för en spottstyver. Det finns massvis av färger att välja mellan och frakten är inte dyr alls. För drygt 150 kronor kan man t ex få hemskickat 10 olika färger (inkl.frakt). Snacka om bra affär! Burkarna man köper innehåller 1/4 tesked vilket kan låta futtigt men med tanke på hur extremt dryga de här pigmenten är, är det fullt tillräckligt. Dessutom får man ju råd att testa så många olika färger… Jag har nu valt ut 5 olika nyanser och väntar med spänning på att de ska dimpa ner i brevlådan.

9 responses to “MAC Pigment

  1. Väntar också på min beställning!

  2. Åh, det måste jag också göra! Fy sjutton vad spännande med alla färger! Hur funkar det med betalningen? Kan man betala direkt med sitt visa-kort?

  3. Å det där lät ju spännande, får jag nog testa:) Ha en bra dag!

  4. Nu har jag också beställt. Ångrar bara att jag inte beställde fler färger, men det är verkligen en kanonidé. Och jag betalade direkt med VISAkortet. Jippi, mer sånt här =)

  5. Äh, jag beställde tio färger, frakten blev ju densamma och då kan man verkligen testa ordentligt!🙂

  6. Det är verkligen görsnygga färger. Sitter och funderar på om jag också ska beställa🙂

  7. i really not able to get what it is as i am not able to pick up the language!

  8. Det är en kanonbra idé. När du får proverna skulle jag vara superglad om du ville lägga upp en bild så man får se hur burken ser ut. Jag är sugen på att beställa alla färger!!!🙂.

  9. Oj, jag kanske gjorde fel då, när jag betalade? Jag ville inte ansluta mig till PayPal. Nu känns det lite osäkert!

Kommentera

