Håkanssons hudvård

Mycket vill ha mer och även om jag har fler krämer och sminkartiklar hemma på kammaren än jag kan räkna upp, så vill jag testa fler och mer! Som trogna läsare vet är jag väldigt nöjd med och förtjust i Dermalogicas hudvård och använder deras produkter regelbundet. Men ibland behöver en lång kärleksaffär omprövas och utvärderas och det vill jag göra nu – Håkanssons hudvård lockar väldigt mycket och jag är väldigt nära att klicka hem The Remover, The Soap och en Vitamin Spray. Är det någon som testat hennes hudvårdsprodukter och kan ge någon fingervisning till om det är bra eller halvdana grejer? Jag kanske helt enkelt skulle köpa ett sådant där litet prova-på-kit som jag sett finns på t ex Blush och Smashing…? Men varför finns det ingen skrubb? Tips och hjälp mottages tacksamt!🙂


125 kronor

8 responses to “Håkanssons hudvård

  1. Har för inte så längesen, efter en ansiktsbehandling, upptäckt Dermalogica och jag är KÄR. Min hud har aldrig mått så bra som nu:) Du får berätta om Håkanssons är bra, om du bestämmer dig för att testa.

  2. Är också hängiven Dermalogicaanvändare men ibland måste man expremintera med lite annat för att verkligen kunna uppskatta det man har!
    I min numera nedlagda blogg har jag recenserat alla Håkansson produkterna: http://nyans.blogsome.com/2006/10/14/hakansson/

  3. Kristina: Visst är Dermalogica superbra! Sök gärna lite bland mina tidigare recensioner, finns en del Dermalogica där.:)

    Nyans: Tack för tipset! Din sammanfattande recension gav mig faktiskt lite negativ bild på grejerna, så jag står nog över Håkanssons hudvård faktiskt.:)

  4. Köpte provkitet och kommer inte köpa någon av produkterna igen. Även jag är medlem i Dermalogicamaffian och jag kommer inte vara otrogen igen… Blev så himla besviken på Håkansson. Okej, sprayen kanske funkar men jag fick panik av lotionen, oljan känns onödig och rengöringen kanske kan användas på fötterna – vad vet jag – men inte i mitt ansikte igen. Jag kanske ska lägga till att jag har ganska känslig hy men Håkansson borde ha fungerat om man ska tro instruktionera i alla fall.

  5. Har redan sök igenom dina gamla inlägg om Dermalogica å jag blir riktigt sugen och inspirerad att köpa mer mer mer:)

  6. Har båda kiten men är inte överförtjust, sprayerna är bra. men resten klarar man sig utan,

  7. Sanna: Nä, det verkar vara en hel del som har dåliga erfarenheter av Håkanssons hudvård, jag skippar nog det där kitet nu då.:)

    Kristina: Haha, ja det finns ju så många braiga produkter!:D Jag håller på och testar en ny kräm från dem nu, återkommer med recension.

    Marie: Tack för din kommentar, bra att få veta vad andra tycker!:)

  8. Vitaminsprayen är mycket bra.

Kommentera

