Oops, I did it again


499 kronor

Lite supernödvändig torsdagsshopping i form av två saker från Eleven. Ett kit från DuWop och en body mist från Crabtree & Evelyn bidde det. Jag lär inte hinna få paketet imorgon med tanke på att jag beställde det ikväll, men på måndag hoppas jag kunna leka med mina nyförvärv! Har ni andra beställt eller köpt något kul just idag?


215 kronor

Är det någon som testat en body mist från C&E eller någon&några av produkterna från DuWoop? Jag är en oskuld vad gäller hela DuWops sortiment faktiskt, det är på tiden att jag testar deras utbud…

4 responses to “Oops, I did it again

  1. Jag diggar DuWops Lipvenom, ger mig inget direkt put men ett härligt gloss är det minsann🙂
    Kan tipsa om BrowWow också, ett ögonbrynskit från DuWop, suveränt!

  2. Jag älskar Crabtree&Evelyns Summer Hill handkräm. Ahr dock inte testat deras övriga produkter. Berätta vad du tycker sen!

  3. Du wops lipvenom i färgen Lantana eller hur de nu stavas är bland de bästa gloss ja använt, inte för att de förstorar något men det är väldigt ”lackigt” i konsistensen och de ger en superglans.
    Inget går upp mot de glosset hur många ja än testar.

    Sen beställde jag färgen Tulip, en rödare och den är inte alls lika bra. De känns som den röda färgen separeras med glosset på läppen och halkar ner till läppkonturerna efter en stund…

  4. Jag är kär i DuWops Lipvenom Lantana. Är det enda läppglans jag faktiskt gjort slut på:)

Kommentera

