Favoritfrossa hos Lancôme!

Det är inte bara Elizabeth Arden som frikostigt delar med sig av sina produkter i form av olika GWP-erbjudande, utan även Lancôme. Kicks har en kampanj just nu där man får följande skönheter i sin ägo:
Bienfait Multi-Vital creme 15 ml (en av mina absoluta favoritkrämer)
Bienfait Muli-Vital Nuit 15 ml
Bi-facil ögonmakeupremover (ännu en favorit)
Crayon Khôl ögonpenna mini (jättebrapenna)
Hypnose-mascara mini
Hypnose-parfym 5 ml (sublim favorit!)

Ja, det är nästan uteslutande favoritprodukter i den här gåvan så nu gäller det bara att jag kan komma på två hudvårdande eller valfria produkter för minst 700 kronor som jag behöver…

4 responses to “Favoritfrossa hos Lancôme!

  1. Vill ha!!! Parfymen är dessutom underbar, väldigt kryddig. Men underbar. Älskar minikit!! =)

  2. Å vill ha:) Hypnose mascaran är min favorit:)

  3. hej! jag kommenterade hos dig angående Laura Mercier foundation när du skrev om den. Jag var då mkt intresserad av den, men bodde inte i närheten av någon återförsäljare. Fick tillslut hemskickat färgprover från Cow och har nu köpt den. Och den Är verkligen gudomlig!

  4. Marie: Visst blir man ha-galen av alla dessa erbjudanden!
    Kristina: Jag har inte testat Hypnose-mascaran, hur funkar den på fransarna?
    Sandra: Va kul! Den är verkligen otroligt bra!:D

Kommentera

