Välkommen hem, Elizabeth!

Woho, äntligen har min första burk Visible Difference från Elizabeth Arden kommit! Alldeles perfekt tajming då min Lancôme Bienfait MultiVital just tagit slut. Jag minnas att min mamma använde den här under min uppväxt och hon har jättefin hy med märkligt få och små rynkor, alltså hoppas jag kunna lägga grunden för en lika välmående medelålders hud nu.😉 Jag återkommer naturligtvis med en rejäl recension så snart jag testat den tillräckligt länge.


På mammas tid

På min tid

One response to “Välkommen hem, Elizabeth!

  1. Hade en killkompis som använde den här krämen. Kändes alltid lika fnissigt att titta i hans badrumsskåp. hemska fördomar jag har egentligen. Eller hade. Jag vet itne hur hans medelålders hud är dock, har inte sett honom på snart tio år…

Kommentera

