Inköpslista

Pret-ty vill veta vilka produkter som står på inköpslistan.

Jag klämde på MAC´s ögonquad Smoking eyes häromdagen men hade tyvärr inte råd att köpa den då. Om den finns kvar tar jag nog med mig den hem i en liten påse efter fredagens kommande shoppingtur. Om inte blir det nog tröstköp i form av fler Technakohl och skuggan Satin taupe (som för övrigt är med i Smoking eyes-quaden).


395 kronor
Urban Decays Arsenal Palette har jag tittat på så många gånger  och varit nära att klicka hem att det allt får bli dags nu. Jag har dessutom fått ett rätt maffigt stipendie så jag tycker allt att jag kan unna mig ett litet sött kit, jag har faktiskt inga sedan tidigare. Buhu.


415 kronor hos Blush

 

 

 

5 responses to “Inköpslista

  1. Är också lite sugen på just den quaden. Trots att jag egentligen inte gillade just den kollektionen. För vanlig på något vis. Men den mörkbruna skulle inte sitta fel och inte den taupefärgade heller.

    Jag har länge suktat efter ett annat kit från Urban Decay. Deras Ammo-kit med svart ask med lila blomslinga… Den är sååååå söt! Men jag behöver inte en enda av skuggorna och frågan är då om det är värt att slänga ut en massa pengar på. Finns ju annat som jag faktiskt behöver. Eller i alla fall skulle använda om jag köpte det. Förr, när jag hade några UD-skuggor, tyckte jag kvaliteten var rätt usel, men de kan ju ha ändrat formulan. Nu vill jag prova en av deras ”cashmere” skuggor, men tycker inte de färgerna är lockande heller. Jag lutar lite åt Honey men har inte bestämt mig än. Ja, förlåt, du kanske inte vill veta allt jag har på min inköpslista.

    Tack för en bra blogg! Jag kommenterar inte så ofta för jag kan verkligen ingenting om hudvård, men jag läser gärna och försöker motivera mig själv att lägga lite pengar på det nu när jag har blivit äldre, istället för att bara köpa mer och mer smink. Du känns seriös och påläst. Jag är verkligen ett fan i det fördolda!

  2. Åh, har den kommit nu, Smoking Eyes? Den får jag nog också kolla på.🙂

  3. Sminkan: Vad kul att du gillar min lilla blogg, det är ju så bra att det finns flera olika varianter av skönhetsbloggar så att man får mycket av allt.:D Jag läser din dagligen, men är också slö på att kommentera. Är verkligen impad av hur du kan sminka dig!

    Mia: Ja, den fanns förra veckan på Åhlens i Gbg iaf.:)

  4. Åh, blir så ledsen, Quadsen från Smoking-kollektionen fanns inte i Stockholm. Så ledsen jag blev!!😦

  5. Najje, gjorde de inte?! Fy fabian, vad nedrigt. Hade du bespetsat dig på att köpa en av dem eller?:(

Kommentera

