GWP hos Body Shop

När jag köpte min Shimmer smudger idag noterade jag att man just nu får en liten necessär med produkter i om man köper för 400 kronor eller mer. Erbjudandet gäller t o m den 20 september så det gäller att skynda om man vill fynda!

One response to “GWP hos Body Shop

  1. Det är alltid kul med alla dessa gåvonecessärer som ges ut med jämna mellanrum! Fick just med en från Laura Mercier när jag köpte produkter över 600kr. Man hittar ofta någon ny favorit som man aldrig skulle kommit sej för att köpa annars! Den här gången upptäckte jag LMs underbara löspuder samt deras kanonsköna hydrating primer! Fick även med en liten tub dagkräm med spf 15 vilket passar perfekt nu när det börjar bli dags för utlandssemester! Förutom de tre produkterna följde de även med ett stycke mascara, läppglans, rengöring, body lotion och test på deras nattögonkräm.

Kommentera

