Mitt sämsta inköp någonsin!

Underbara skönhetskollektivet Pret-ty uppmanar denna vecka sina bloggare att skriva om sitt värsta inköp någonsin, ett tema som alltid är lika kul att läsa med skräckblandad förtjusning.
Det är faktiskt inte så lätt som man kan tro att komma på vilken produkt som faktiskt varit den sämsta, oftast slänger jag det jag inte gillar eller ger bort det till någon som vill testa det och därefter glöms det traumatiska bort. Jag har skrivit om en del bottennapp tidigare i bloggen och det är ju trist att upprepa sig, HM´s Shower peeling var till exempel ett skräckexempel på att budget inte alltid funkar. Efter en del klurande får det bli trots det bli en upprepning, TurboTan som jag testade i somras var verkligen hemsk på alla de sätt. Läs min recension av den här. Grr, jag blir arg bara jag tänker på att jag slösade bort 250 kronor på en så komplett värdelös pryl.

 Tips! Fler skräckexempel på dåliga inköp hittar du via Pret-ty´s bloggroll på hemsidan. Raus iväg och spana!

Kommentera

