Väkommen hem, Estée Lauder!

När jag idag var iväg på stan för att leta höstkappa kunde jag helt enkelt inte motstå att gå in på Kicks i Nordstan och plocka med mig Estée Lauder-erbjudandet hem. Det blev en Take it away – Total make up remover i en fiffig pumpflaska och ett Pure color-läppstift till mamma i färgen Rose tea. På köpet fick man ju då en necessär full med läckra saker som EL´s berömda nattserum, en dagkräm och en mascara. Sakerna ser verkligen jättefina ut och det känns som om man fått något av värde. Jag kikade även på Lancômes pågående GWP-kampanj men det såg rätt trist ut och produkterna man får med är pyttesmå. Clarins liknande erbjudande såg inte heller speciellt lockande ut på nära håll. Dior´s kampanj glömde jag faktiskt kolla in… Har någon annan kikat på den live?

Jag ska givetvis testa alla nyförvärd under den kommande tiden och återkommer med recensioner. Jag har höga förväntningar på nattserumet, ska det bli en ny favorit? Världen väntar med spänning!😉

Priser: Läppstiftet kostade 210 kronor och rengöringskrämen 225 kronor för 200 ml på Kicks.

4 responses to “Väkommen hem, Estée Lauder!

  1. Vet du när den uppdaterade versionen av Estée Lauders Idealist kommer till Sverige? Måste även säga att din blogg är superbra, älskar att det kommer nya inlägg så ofta!

  2. Haha, så du kunde inte heller låta bli!🙂

  3. Ja det där erbjudandet borde jag nappa på…jag ska hårdtesta lite annat från Estée lauder nu i veckan tänkte jag!

  4. Oh, testa på – jag har varit nyfiken på EL ett tag nu och ser fram mot recensionen.

Kommentera

