Rabatt på Avanya mineralsmink

Accessora har just nu 15% rabatt på mineralsminksmärket Avanya. Jag har själv inte testat detta märke ännu och ska försöka hålla mig från att klicka hem mer saker nu på ett litet tag så det får vänta till en annan gång. Har någon läsare testat? Det låter som om det är bra grejer och ska vara särskilt bra för personer med känslig hud, akne eller rosacea. Hm, jag blir allt lite sugen på rouget Pink mink ändå…

Just nu: 186 kronor 

One response to “Rabatt på Avanya mineralsmink

  1. Jag har testat både foundation och skuggor – och jag gillar dem skarpt. Kolla in dessa recensioner om du vill.

    http://bjooti.net/?p=1060
    http://bjooti.net/?p=1007

Kommentera

