Erbjudande från Dior

Även Dior drar igång ett frestande kampanjerbjudande. Om man köper valfria produkter för minst 750 kronor får man en necessär fylld med godbitar. Nu blir det svårt, ska man välja Lancômes eller Diors erbjudande?! :S

Innehåller:
Dior Addict Plastic Gloss 002
Diorshow Powder 003
Diorshow Mascara 090
Dior Addict 2
Dior Addict 2 Body Lotion

Värde ca 700 kronor 

OBS! Kampanjen pågår mellan 24/8-2/9 eller så långt lagret räcker 

4 responses to “Erbjudande från Dior

  1. Haha, men om du lever på blodpudding eller gröt nån vecka så kanske du har råd med båda? 🙂

  2. Det får nog bli nåt sånt, eller så får jag sälja lite saker jag inte använt/använder och istället köpa nytt.;) Är du själv inne på att köpa nåt av erbjudandena?:)

  3. Svårt att välja! Jag försöker tänka hur mycket av det i neccessären jag egentligen vill ha, är det något man vill ha jättemycket kan man ju satsa på att köpa bara den produkten istället.

  4. Nä, min sminkväska svämmar över just nu… jag har därför infört köpstopp. Nästa köp blir det där startkitet fr Dermalogica, men inget är ju på väg att ta slut just nu och hyllan är full… trist! Kanske det blir en mascara och ett nytt concealerstift snart.

Kommentera

