Lancômes kuber

Det är bra att ha en kompis som jobbar på Kicks, hon ringde nyss och informerade om att hon höll på att packa upp höstnyheterna från Lancôme och då bland annat de små kuberna som det pratats så mycket om. 495 kr kostar tydligen den stora kuben med både läppfärg och ögonfärg och 200 kostar Baume baiser-kuben som enligt min kompis känns som en silikonpuff. Jag är mest intresserad av den sistnämnda så hon lade undan en till mig. En av de tre de fått in överhuvudtaget! Snacka om att de vill hålla det limited…  Har nån kikat på grejerna eller rentav köpt nåt än?🙂

2 responses to “Lancômes kuber

  1. Jag var inne och klämde på glanset igår (den som ser ut som en liten kula) och den var underbar… ska jag…?

  2. JA! Visst ska du!;)

Kommentera

