Äntligen!

Äntligen är den min, denna underbara oljefria foundation från Laura Mercier. Jag hade bestämt mig för att få lov att köpa den om jag sålde lite saker på Tradera för samma pris och nu har jag gjort det och krämen är min, bara min!

Oil-free foundation

Pris: 430 kronor 

Fyndade även en limited edition eyeliner från Clinique som reades ut för halva priset. Blush-on cream liner var förra säsongens favorit och kommer säkert funka finfint även i höst. Återkommer med recensioner.

 

Eyeliner

Pris: 92 kronor

3 responses to “Äntligen!

  1. Berätta sen om eyelinern fr Clinique, har stått och fingrat lite på den under mina promenader på Kicks… är den bra?

  2. Jag har haft den i två dagar nu och jag ÄLSKAR den! Ska skriva en recension…🙂

Kommentera

